اکشن فیگور برند Figma فیگما طرح سایلنت هیل 2 Silent Hill 2

804-1002-articulaciones-figma-red-pyramid-thing-silent-hill-2

امتیاز

مچ دست , پا , زانو , مچ پا ، آرنج , سرشونه و سر مفصلی ( 28 مفصل مختلف)

همراه با استند ، نیزه ، شمشیر, 8 تا دست و گردن مختلف

همراه با جعبه

کیفیت : عالی

3,200,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

به لیست انتظار این محصول بپیوندید تا به محض موجود شدن مطلع شوید

VHD-10702

اکشن فیگور سایلنت هیل Red Pyramid Thing

فیگور و اکشن فیگور شکل و نماد کوچکتری از یک شخصیت است که از موادی مختلفی مانند پلاستیک، پارچه، چوب و یا سایر مواد ساخته می شود.این شخصیت ها ممکن است حقیقی و یا تخیلی باشد. در اغلب موارد شخصیت های تخیلی برگرفته از فیلم ها، سریال ها، انیمیشن ها، کتاب ها، شخصیت های تلویزیونی، بازی های ویدیویی و … است. شخصیت های حقیقی نیز معمولا شامل افراد سرشناس در حوزه های مختلف مانند ورزشکاران، سیاست مداران، هنرمندان سینما و تلویزیون، خواننده ها، ورزشکاران و … می باشد
اکشن فیگور سایلنت هیل Red Pyramid Thing

سایلنت هیل یا تپه خاموش (به انگلیسی: Silent Hill) یک فرنچایز چندرسانه‌ای در ژانر ترس و بقا است که توسط کیچیرو تویاما خلق شده و به‌وسیلهٔ شرکت کونامی منتشر شده‌است. نخستین بازی از این مجموعه در سال ۱۹۹۹ منتشر شده‌است. طراحی و ساخت این بازی را گروهی با نام تیم سایلنت که در داخل شرکت کونامی ایجاد شده‌بود برعهده گرفت و چهار بازی اول این سری شامل سایلنت هیل، ۲، ۳ و ۴: اتاق را تولید کرد.[۱] شش بازی دیگر در ادامه عبارتند از: ریشه‌ها، بازگشت به خانه، یادگارهای خردشده، رگبار، کتاب خاطرات، پی.تی.، و نسخه‌ای لغو شده تحت نام سایلنت هیلز است که به‌وسیلهٔ توسعه‌دهندگان دیگر ساخته شده‌اند. فرنچایز سایلنت هیل همچنین شامل چندین چاپ مختلف، دو فیلم سینمایی بلند و بازی‌های ویدئویی مشتق است.

اکشن فیگور سایلنت هیل Red Pyramid Thing

این مجموعه به شدت تحت تأثیر گونه ادبی وحشت روان‌شناختی می‌باشد، و از ویژگی‌های بارز آن، سناریوی منسجم، داستانی مبتنی بر نشانه‌های روانشناختی، و وحشت‌آفرینی عمیق است. شهر سایلنت هیل نام شهری است متروک که تاریخچه آن‌را می‌توان در لابه‌لای کتاب‌ها و خاطراتی که در نقطه‌های خاصی از این شهر پراکنده هستند مطالعه کرد.

رده سنی

8 سال به بالا

برند

جنس

PVC فاقد حساسیت

ارتفاع

19 سانتی متر

برند

فیگما

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اکشن فیگور برند Figma فیگما طرح سایلنت هیل 2 Silent Hill 2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات برند :