ربات کنترلی هوشمند مدل Dinosaur

Dinosaur Robot with Smoke Effect

امتیاز
  • دایناسور کنترلی dinosaur planet محصول شرکت dinosaurs island toys در ابعاد 11x28x47 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. این محصول دوست داشتنی و زیبا جنسی از پلاستیک فشرده دارد و در بسته بندی بسیار جذابی برخوردار است. این اسباب بازی خوش رنگ و با کیفیت دارای ریموت کنترلی است که در جعبه ی آن تعبیه شده است و از توانایی پخش موزیک نیز برخوردار است. این محصول از توانایی راه رفتن ، پخش نور و صدای غرش دایناسور در صورت فشار به فک نیز برخوردار است. در قسمت شکم دایناسور یک نقطه مشخص شده وجود دارد که در صورت لمس این نقطه، دایناسور شما صدای نفس کشیدن پخش می کند. روی پا و بال نیز نقاطی هستند که در صورت لمس آن ها دایناسور راه می رود و صدا پخش می کند. ریموت این اژدها نیز دو دکمه دارد که در صورت فشردن دکمه ی راست پا ها حرکت می کنند و با فشردن دکمه ی چپ صدای غرش اژدها از این اسباب بازی جذاب پخش می شود.
1,900,000 تومان
1,650,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

به لیست انتظار این محصول بپیوندید تا به محض موجود شدن مطلع شوید

RBT-10739

سرگرمی عالی برای همه: اسباب بازی دایناسور برقی RC با عملکرد صدا و نور، اسباب بازی عالی برای یک کودک دایناسور دوست است. اجازه دهید کودک شما به یک بازی ماقبل تاریخ تبدیل شود و با دویدن، صحبت کردن و کنترل ربات با اسباب بازی دایناسور ارتباط برقرار کند!

ویژگی ها: این اسباب بازی چند منظوره با ظاهر واقعی و با کنترل از راه دور می تواند با راه رفتن، غرش و تکان دادن سر با کودک شما ارتباط برقرار کند. همچنین دارای دکمه اتمیزه کردن است که می تواند تمام عملکردها و عملکردها را در یک اجرا انجام دهد!

کنترل: فرزند شما می تواند دایناسور اسباب بازی را از طریق کنترل از راه دور مادون قرمز با نقوش فسیلی کنترل و کنترل کند. پاها را به جلو و سر را به اطراف حرکت دهید. کودک شما نه تنها می تواند اسباب بازی دایناسور را کنترل و مانور دهد، بلکه می تواند غرش دایناسور را نیز کنترل کند و حتی آتش شبیه سازی شده را تنفس کند! تنها کاری که باید انجام دهید این است که آب را از طریق درب سر اسباب بازی اضافه کنید تا این ویژگی هیجان انگیز ایجاد شود.

مونتاژ: دم و بال های ساده روی بدنه اصلی دایناسور نصب می شوند، بنابراین کمترین تلاش و سرگرمی بیشتری برای کودکان خواهید داشت.

ابعاد 28 × 11 × 47 سانتیمتر
رده سنی

8 سال به بالا

رنگ

جنس

ABS با کیفیت بالا

ارتفاع

47 سانتیمتر

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ربات کنترلی هوشمند مدل Dinosaur”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط