لودر کنترلی برند دبلیو ال تویز Wl toys مدل 14800 Bulldozer

Wheel Loader RC | Wltoys 14800

امتیاز

نام کالا: لودر آرسی
برند: WL TOYS
کشور سازنده: چین
گرید کیفیت: A
مقیاس: 1/14
وزن: 6 کیلوگرم
موتور: براش 370
سروو: 17 کیلوگرمی
رادیو کنترل: 2.4 گیگاهرتز
برد کنترل: حدود 100 متر و بیش از نیاز (نیاز کاربر بر اساس نوع وسیله و استفاده از فاصله کم: 10 متر)
باتری لودر کنترلی: لیتیوم دو سل 1500 میلی آمپر
مدت زمان شارژ کامل: حدود 2 ساعت
مدت زمان بازی: 20 الی 30 دقیقه بسته به نوع بازی و فشار وارده به ماشین (60 دقیقه تبلیغاتی / غیر واقعی)
امکان استفاده از چند باتری: دارد
قابلیت دنده عقب: دارد
شبیه ساز صدا: دارد
حرکت در تمامی جهات: دارد
بخش های فلزی: دارد
بدنه ضد خش: دارد
رادیو حرفه ای: دارد
قابلیت عدم تداخل فرکانس: دارد

13,700,000 تومان

موجود در انبار

ISL-11410

ماشین راهسازی RC wheel loader برند دبلیو ال تویز جزو اصلی ترین موارد ماشین کنترلی دسته اسباب بازی معدن و عمرانی می باشد. لذت هدایت و بازی این مدل حرفه ای بسیار زیاد و حس هدایت یک ماشین بزرگ را به کاربر آن منتقل می نماید.

لودر کنترلی حرفه ای مدل <WLTOYS 14800> مقیاس 1:14 با موتور قوی و باکت بزرگ فلزی، دارای طراحی بسیار زیبا مشابه ماشین آلات راهسازی واقعی.

دبلیو ال تویز 14800 با  بهره گیری از جک های قوی و قسمت های متعدد فلزی نسبت به مدل های معمول از توانمندی بیشتری در انجام عملیات عمرانی و خاکبرداری برخوردار است.

این ماشین راهسازی آرسی برند دبلیو ال تویز با توجه به سابقه درخشان برند تولید کننده WLTOYS در تولید ماشین کنترلی اسباب بازی معمولی و حرفه ای خصوصا محصولات الکتریکی یکی از پرچمداران این کمپانی چینی با کیفیت در بخش راهسازی آرسی می باشد که برای رقابت با  سایر محصولات RC لودر مانند هوینا 1583 طراحی و تولید شده که با توجه به کیفیت بالا و قابلیت های متنوع آن می توان این محصول را یک رقیب جدی برای اسباب بازی های راهسازی در بازار دانست.

لودر  کنترلی دبلیو ال تویز

لودر WLTOYS 14800 یک اسباب بازی حرفه ای و یا به عبارتی از زیر مجموعه های ماشین آلات عمرانی کنترلی با قابلیت هدایت از راه دور است که در بازار با نام ماکت لودر کنترلی نیز شناخته می شود.

مقیاس این کالا 1:14 است. به عبارت دیگر درصورتی که این RC Loader را چهارده بار بزرگ نمایی کنید مشابه سایز یک ماشین راهسازی واقعی خواهد بود.

کیفیت ساخت و توجه به جزئیات در طراحی آن قابل توجه و بسیار دقیق است. اجزا تشکیل دهنده فلز و پلاستیک مقاوم بوده و جنس بدنه پلاستیک ABS ویژه اسباب بازی حرفه ای با قابلیت  ضربه پذیری و مقاومت بالا می باشد.

بخش های لودر کنترلی 14800

لودر کنترلی 14800 از بخش های مکانیکی و ظاهری متعددی مانند یک LOADER MACHINE  واقعی و بزرگ برخوردار و از مکانیزم کاملا مشابهی نیز برای حرکت و فعالیت های عمرانی پیروی می نماید.

چرخ های دبلیو ال تویز 14800 بزرگ وو متناسب با ابعاد کلی ماشین بوده و امکان گذر از مسیر هار ناهموار را میسر می نماید.

محور فرمان در وسط لودر کنترلی دبلیو ال تویز 14800 قرار دارد و مانند موارد واقعی از بخش مرکزی برای دور زدن تغییر زاویه میدهد.

شبیه ساز نور و صدا از شاخصه های این وسیله و متمایز کننده با محصولات عادی و غیر حرفه ای می باشد که به خوبی عمل کرده و باعث افزایش زیبایی و جلوه ماشین کی گردد.

منبع انرژی  برای حرکت الکتریکی و باتری لیتیوم 2 سل 7.4 ولت با ظرفیت 1500 میلی آمپر است.

رادیوکنترل مدل 14800 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز عمل می کند و  فاقد تداخل فرکانسی است که با توجه به این ویژگی می توان از آن در کنار سایر مدل های مشابه راهسازی  بدون بروز ایراد در عملکرد گیرنده بازی کرد. جارگیری جوی استیک و دکمه های هدایت وسیله در ریموت کنترل مطلوب و استفاده از از آنها راحت  می باشد.

وزن لودر کنترلی 14800 حدود 6000 گرم و با توجه به قدرت زیاد آن بسیار عالی است زیرا برای عملیات خاک برداری نیاز به وزن زیاد برای چسبمدگی بیشتر به زمین می باشد تا از هرز گردی چرخ ها جلوگیری شود و این نکته در طراحی آن توسط کمپانی تولید کننده لحاظ شده است.

با توجه به توضیحات < قابلیت های  WLTOYS 14800  در مقایسه با سایر مدل های ماشین راهسازی اسباب بازی معمولی براحتی می توان دریافت که بخش های لودر کنترلی 14800 شامل رینگ و لاستیک، اتاق، چراغ ها، بازو و بوم، جک ها، قابلیت های حرکتی و سایر موارد از بالا ترین کیفیت و عملکرد برخوردار می باشد و در حال حاضر این محصول یکی از بهترین انتخاب ها در بین مدل های متنوع راهسازی کنترلی است.

رده سنی

5 سال به بالا

برند

رنگ

جنس

فلز, فلز دایکست

وزن

6 کیلوگرم

سایر توضیحات

ماشین راهسازی فلزی
لودر 14800
بخش های فلزی از جمله: بوم، باکت و جک
قدرت بسیار بالا و گیرکس قوی
باتری لیتیوم 1500 میلی آمپر
رادیو: 2.4 گیگاهرتز

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “لودر کنترلی برند دبلیو ال تویز Wl toys مدل 14800 Bulldozer”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط