اکشن فیگور بتمن Batman اسپین مستر مدل 30 سانتی متر

figure dc spinmaster batman

امتیاز

با اکشن فیگورهای ۱۲ اینچی بتمن، ماجراهای ابرقهرمانی و ابرشرورهای حماسی خود را بسازید!

هر اکشن فیگور دارای ۱۱ نقطه بیان، شنل پارچه ای و استایل کمیک دقیق است که قهرمانان و شروران مورد علاقه بتمن شما را زنده می کند!

با گروه Dynamic Duo بتمن و رابین متحد شوید و به GOTHAM CITY از شر شرورترین و جنایتکارانی مانند THE JOKER و HARLEY QUINN خلاص شوید.

تخیل خود را درگیر کنید و در حالی که داستان‌ها و نبردهای بتمن خود را بازی می‌کنید،

چهره اکشن خود را به نمایش بگذارید! با مجموعه ای از چهره ها برای جمع آوری، مجموعه اکشن فیگورهای بتمن خود را با بتمن، رابین، جوکر و هارلی کوئین (هر کدام جداگانه فروخته می شود) گسترش دهید.

با اکشن فیگورهای ۱۲ اینچی بتمن از شهر گاتهام محافظت کنید!

600,000 تومان

موجود

STK-12624
اکشن فیگور 12 اینچی: با 11 نقطه بیان، به راحتی می توان این اکشن فیگور 12 اینچی بتمن را در انواع ژست های اکشن پویا قرار داد. ماجراهای حماسی خوب در مقابل شر خود را بسازید! استایل کمیک معتبر: این اکشن فیگور مفصل دارای جزئیات بسیار است، دارای شنل پارچه‌ای و استایل کمیک است که ابرقهرمانان و ابرشرورهای مورد علاقه بتمن شما را زنده می‌کند! همه آنها را جمع کنید: هیجان و ماجراجویی بتمن را به خانه بیاورید! قهرمانان و تبهکارانی مانند بتمن، رابین، جوکر و هارلی کویین را به مجموعه اکشن فیگور خود اضافه کنید (هر کدام جداگانه فروخته می شود). اکشن فیگورهای 12 اینچی بتمن یک هدیه عالی برای طرفداران و کلکسیونرهای 3 سال به بالا است. با اکشن فیگورهای 12 اینچی بتمن از شهر گاتهام محافظت کنید! شامل: 1 شکل تحت پوشش تعهد Spin Master Care
رده سنی

5 سال به بالا

برند

ارتفاع

30 سانتی متر

برند

اسپین مستر

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اکشن فیگور بتمن Batman اسپین مستر مدل 30 سانتی متر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات برند :