میکروسکوپ مدیک Medic مدل MH-1200L

Medic Microscope MH-1200L

امتیاز

اجزای مختلف این میکروسکوپ:

  1. عدسی یا لنز چشمی
  2. پیچ تنظیم فاصله کانونی
  3. صفحه گردان عدسی شیئی
  4. صفحه
  5. گیره صفحه
  6. فیلتر رنگی
  7. منبع نور
  8. پایه میکروسکوپ (محل استقرار باتری)
  9. ویژگی میکروسکوپ MH1200:

    • گروه سنی: 8 سال به بالا
    • مناسب برای آزمایش های ساده، متوسط و کمی پیشرفته
    • با قابلیت بزرگنمایی از 50X تا 1200X
    • دارای لنز چشمی با قدرت ۱۰ تا 20 برابر
    • دارای فیلتر رنگی، ذره بین، 6 عدد لام(شامل 2 لام آماده)، لامل، پنس، قیچی، پیمانه مدرج، قطره چکان، قاشق کوچک، ظرف نگهداری نمونه، اسفنج، برچسب، نمک دریایی، نمونه بال پروانه، بروشور راهنمای فارسی
    • منبع تغذیه: 2 باتری قلمی (در بسته بندی موجود نمی باشد.)
    • موجب آشنایی با علوم آزمایشگاهی، کمک به پژوهش و ماجراجویی کودک و افزایش مهارت های ذهنی
    • ساخت: ایران

1,360,000 تومان

موجود

MIC-12943

میکروسکوپ دانش آموزی ایرانی لوازم (منشور و عدسی) داخل آن از جنس شیشه کریستال بوده و مناسب دانش آموزان محترم می باشد

مدیک MH-1200L از جمله محصولات دانش‌آموزی بوده که برای نمایش ذرات سازنده لایه‌های شفاف مورد استفاده قرار می‌گیرد.این میکروسکوپ ، به واسطه باطری قلمی کار می‌کند و به دلیل عدم برخورداری از رزولوشن سنسور، توانایی نمایش ذرات سازنده در لایه‌های زخیم را ندارد. به همین دلیل در قالب یک محصول دانش‌آموزی مورد معرفی قرار می‌گیرد.

حداقل بزرگنمایی استاندارد میکروسکوپ مدیک مدل MH-900، حدود 100 برابر و حداکثر آن، 900 برابر در نظر گرفته شده است. انواع بزرگنمایی در این محصول، شامل 450X ، 100X و 900X می‌شود. تعداد عدسی‌های شیئی به کار رفته در میکروسکوپ مورد بحث، 3 عدد بوده و قابلیت تنظیم فوکوس برای آن در نظر گرفته شده است.

در خصوص حداقل فاصله عملکرد هم باید گفت فاصله 3 میلی‌متری برای این محصول تعریف می‌شود‌. وزن 195 گرمی میکروسکوپ مدیک مدل MH-900، سبب شده تا حمل آن برای کودکان ساده باشد. نکته مهمی که در رابطه با قابلیت‌های نمایشی این محصول مورد بحث قرار می‌گیرد، مربوط به نمایش ذرات و لایه‌های شفافی است که قابلیت عبور نور را دارند.

از این رو می‌توان برای کودکان و دانش‌آموزان، این میکروسکوپ را به عنوان هدیه درسی خریداری کرد. میکروسکوپ مدیک مدل MH-900 برای کودکان بین 7 تا 15 سال، مناسب بوده و می‌تواند جستجوهای ساده را به نتیجه برساند. به طوری که باید گفت یک محصول آموزشی برای دانشمندان کوچکی است که به پژوهش‌های آن‌ها کمک می‌کند.

جنس بدنه این میکروسکوپ از پلاستیک است که همین موضوع سبب وزن سبک و قابل حمل آن شده. رنگ‌بندی‌هایی که برای این محصول در نظر گرفته شده، شامل دو رنگ مشکی و نقره‌ای است. از جمله فاکتورهای قابل توجه در مورد میکروسکوپ مدیک در مدل مورد بحث، می‌توان به قیمت آن اشاره کرد. این میکروسکوپ از قیمت مناسبی در برابر عملکرد خود برخوردار است.

نمایشگر میکروسکوپ مدیک مدل MH-900، از انواع ساده بوده و از قابلیت‌ بصری چشمی، با نوع هد تک چشمی برخوردار است. به کارگیری نور ال ای دی برای فوکوس بالا، به واسطه عبور نور، می‌تواند در نمایش ذرات موثر واقع شود. با این حال باید افزود که تنها نمونه‌های شفاف در این میکروسکوپ قابل نمایش و بررسی هستند.

خلاصه نحوه استفاده از میکروسکوپ:

ابتدا میکروسکوپ را در سطح صاف و محکم قرار دهید، سپس با قطره چکان همراه محصول یک قطره آب بر روی لام بریزیدبعد نمونه را (بسیار نارک بطوری که نور از آن عبور کند) با استفاده از انبر نمونه محصول بر روی قطره آب قرار دهید، در این مرحله لامل را به آرامی روی لام قرار دهید و در نهایت آن را بر روی صفحه میکروسکوپ قرار دهید و تنظیم کنید.

تجهیزات همراه

فیلتر رنگی – ذره بین – ۶ عدد لام – لامل – پنس – قیچی – پیمانه مدرج – قطره چکان – قاشق کوچک – قیف – ظرف نگهداری نمونه – ۲ عدد لوله آزمایش بلند – ۳ عدد لوله آزمایش کوتاه – فرچه تمیز کننده لوله آزمایش – جای لوله آزمایش – اسفنج – برچسب – نمک دریایی – نمونه بال پروانه – بروشور راهنمای فارسی

رده سنی

6 سال به بالا

برند

رنگ

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میکروسکوپ مدیک Medic مدل MH-1200L”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *