کوسه کنترلی کد 606-24

Remote Control Pool Shark Spray Water

امتیاز

نسخه بهینه کوسه شبیه سازی: شکست نسخه قدیمی کوسه را بهبود بخشید و اسپری آب و عملکرد نمایش خودکار را اضافه کرد تا تجربه و سرگرمی بهتری داشته باشید. این یک اسباب بازی بسیار باحال خواهد بود و همچنین یک اسباب بازی بسیار جالب خواهد بود. هدیه عالی

کوسه واقعی: بدن صاف، مفاصل دم منعطف، پس از مهارت در کار، می‌توانید مانند کوسه‌های واقعی آزادانه به چپ و راست بچرخید و حس و حال و سرگرمی نامحدودی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مورد استفاده در استخرها، وان ها و دریاچه ها: اسباب بازی کوسه کنترل از راه دور می تواند آزادانه در مخزن آب، وان حمام یا استخر شنا کند. مجهز به ۱ باتری قابل شارژ ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، می تواند نزدیک به ۲۰ دقیقه شنا (۱ باتری ۲۰ دقیقه، در صورت شارژ کامل) فراهم کند.

کنترل بدون تداخل ۲.۴ گیگاهرتزی: فناوری کنترل از راه دور بی سیم ۲.۴ گیگاهرتز، که می تواند به طور پایدار جلو، عقب، چپ و راست کوسه را کنترل کند و آب را اسپری کند و متوجه شود که چند نفر می توانند بدون تداخل با یکدیگر کار کنند.

طراحی ایمنی: برای جفت شدن و راه اندازی کنترل از راه دور، کوسه باید در آب باشد. این بدان معنی است که تا زمانی که کوسه خارج از آب باشد، موتور از کار می‌افتد تا از آسیب رساندن موتور پرسرعت به شما جلوگیری کند.

1,900,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

به لیست انتظار این محصول بپیوندید تا به محض موجود شدن مطلع شوید

HI-13361
وزن 520 گرم
ابعاد 19 × 14 × 10 سانتیمتر
جنس

ABS با کیفیت بالا

رده سنی

6 سال به بالا

رنگ

ابعاد

19x14x10 سانتیمتر

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کوسه کنترلی کد 606-24”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط