ربات کنترلی سگ هوشمند مدل Stunt Dog

Radio Control Stunt Dog Gravity Sensor

امتیاز
2,500,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

به لیست انتظار این محصول بپیوندید تا به محض موجود شدن مطلع شوید

FTH-15411

1- قابل تبدیل: اسباب بازی ربات سگ رادیویی با سیستم چهار چرخ محرک به راحتی از حالت خوابیده به حالت ایستاده تبدیل می شود. این کار با استفاده از پنل کنترل و مکانیزم فنری در داخل اسباب بازی انجام می شود.چرخش .360

2- درجه: چرخ‌های اسباب‌بازی سگ بدلکاری به شما این امکان را می‌دهند که در هر جهتی در تمام 360 درجه مستقیم از نقطه حرکت کنید. این امکان مانورها و چرخش های جنون آمیز را فراهم می کند. این مدل می تواند تحت هدایت نور به سرعت تا 20 کیلومتر در ساعت برسد.

3- چراغ های ال ای دی و پای چرخ شکل این اسباب بازی سگ بدلکاری دارای چراغ های LED در چشم ها تعبیه شده است، این چراغ ها کودک را برای مدت طولانی مسحور می کند. علاوه بر این، این سگ بدلکاری دارای پای چرخی شکل است که بدون عیب و نقص بر روی هر سطحی اجرا می شود.

4- تمام حرکات جهت: سگ بدلکاری می تواند به چپ / راست بچرخد، در جهت چپ / راست به عقب حرکت کند، سر را تکان دهد، به عقب حرکت کند و سر را تکان دهد، دم را تکان دهد، دراز بکشد، قدم بزند، با کنترل از راه دور بایستد.

5- بادوام: این سگ اسباب بازی از مواد ABS با کیفیت بالا ساخته شده است، غیر سمی و بادوام است، طراحی لبه گرد و سطح صاف از پوست کودک محافظت می کند، هدیه ای عالی برای کودک 6 ماهه به عنوان اولین اسباب بازی سگ آنها.

رده سنی

6 سال به بالا

جنس

ABS با کیفیت بالا

ابعاد

۲۸ * ۱۶ * ۲۶ سانتیمتر

تعداد و نوع باتری

۲ عدد باتری قلمی برای روشن شدن کنترل (در جعبه موجود نمی باشد)

قابلیت ها

دارای حسگر لمسی _ دریافت کننده مادون قرمز _ قابل برنامه ریزی _ موزیکال و رقص _ حرکت با چرخ حرکت در جهت های مختلف _ چشمان دارای نور _ سر سگ می چرخد _ واکنش در برابر عواطف با لمس سر شروع به حرکت می کند

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ربات کنترلی سگ هوشمند مدل Stunt Dog”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط