کوادکوپتر kf610 اورجینال ورژن 2024 ا Drone kf610 دارای 2 باطری

quadcopter model KF610

امتیاز
  • دارای دو دوربین با کیفیت HDدارای سنسور گریز از مانع در سه جهتدارای سنسور حفظ ارتفاع اپتیکالدارای بازگشت به خانه تک دکمه

    دارای طراحی تاشو

    دارای ارسال زنده تصاویر بر روی موبایل

    دارای اپلیکیشن موبایل

  • رنگ مشکی
3,500,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

به لیست انتظار این محصول بپیوندید تا به محض موجود شدن مطلع شوید

FTH-25940
2 دوربین 4K با کیفیت بالا:

این پهباد دارای دو دوربین با کیفیت HD است. دوربین جلو این پهباد دارای لنز واید 120 درجه است و همچنین می‌توانید در حین پرواز زاویه آن را از طریق رادیوکنترل تغییر دهید تا تصاویر هوایی جذابی را به ثبت برسانید.

از ویژگی‌های دوربین این کوادکوپتر می‌توان به وضوح صحنه عکسبرداری، خروجی با کیفیت بالا در سطح فیلم، بازیابی تصاویر شفاف و ظریف از طریق برنامه تلفن همراه، مشاهده بدون تاخیر تصاویر با کیفیت بالا از فاصله دور اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، به دلیل دارا بودن چراغ، به شما این امکان را می‌دهد تا لحظات فوق العاده‌ای را حتی در روزهای ابری یا در شب ثبت کنید.

تنظیم الکتریکی ۱۵۰ درجه زاویه لنز:
quadcopter model KF610

زمان روشن شدن دستگاه، زاویه لنز به طور خودکار تشخیص داده می‌شود. لنز با زاویه دید ۱۲۰ درجه با کنترل ۱۵۰ درجه از راه دور، عکسبرداری چند بعدی را پشتیبانی می‌کند و دارای زاویه عکسبرداری گسترده‌تری است.

سنسور گریز از مانع در ۳ جهت

کوادکوپتر KF610 دارای سنسور گریز از مانع در 3 جهت است. اگر از روبرو، چپ و راست با مانع روبرو شوید، کوادکوپتر به طور خودکار مانع را تشخیص داده و از برخورد جلوگیری می‌کند. سنسور گریز از مانع کوادکوپتر KF610 از نوع اینفرارد است و درون کواد تعبیه شده است. وجود گزینه سنسور عدم برخورد باعث می‌شود تا با اطمینان خاطر بیشتری پرواز کنید و نگران برخورد با موانع تصادفی نباشید.

طراحی تاشو:

این پهپاد از طراحی کلاسیک تاشو سه بعدی استفاده می‌کند که همچنان می‌تواند پایداری پرواز را حتی پس از هزاران بار تا کردن تضمین کند.همچنین بازوهای تاشونده، موجب می‌شود تا حمل پهباد برای شما آسان گردد. ابعاد کوادکوپتر در حالت بازوهای باز ۲۵*۲۳*۵.۵ سانت و در حالت تاشو ۱۳*۹*۵.۵ سانت است.

دارای سنسور اپتیکال فلو

یکی از نکات مهم در تصویربرداری هوایی با هلی شات، پرواز ثابت و عاری از لرزش است. در این صورت تصاویر بدون تار شدگی ثبت خواهند شد. کوادکوپتر KF610 با برخورداری از سنسور موقعیت یابی اپتیکال فلو (OPTICAL FLOW) و فشارسنج به خوبی می‌تواند ارتفاع پروازی خود را حفظ کند.

امکان تغییر زاویه تصویربرداری در حین پرواز

کواد کوپتر KF610 دارای دو دوربین که یک دوربین در قسمت جلو و دوربین دیگر در زیر بدنه آن قرار گرفته است. همانطور که گفته شد این کوادکوپتر دارای ارسال زنده بر روی موبایل نیز هست. بسته به تصویری که می‌خواهید می‌توانید زاویه‌ی دید خود را در حین پرواز تغییر دهید تا بهترین فیلمبرداری هوایی را تجربه کنید.

رده سنی

6 سال به بالا

جنس

ABS با کیفیت بالا

ریموت کنترل

با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز

دوربین

دو دوربین (دوربین جلو تغییر زاویه تا ۹۰ درجه)

باتری

سه عدد باتری قلمی AA (بسته محصول شامل باتری رادیو کنترل نیست)

قابلیت حفظ ارتفاع

دارد

بازوهای تاشو

دارد

زمان شارژ باتری

۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه

نشست و برخاست اتومات

دارد

سنسور

سنسور گریز از مانع ۳۶۰ درجه

کیف حمل

دارد

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کوادکوپتر kf610 اورجینال ورژن 2024 ا Drone kf610 دارای 2 باطری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط