اکشن فیگور اسپان مورتال کمبت مدل Mortal Kombat Spawn برند مکفارلین

Mortal Kombat 11 – Spawn Curse of Apocalypse Variant

امتیاز
  • اکشن فیگور Lord Convenant
  • برگرفته از Spawn Comic
  • یک طراحی کاملاً جدید و بینظیر
  • برند همیشه محبوب Mcfarlane
  • ارتفاع محصول 18 سانتیمتر
  • شامل ضمینه، فیگور، پایه، شمشیر

3,500,000 تومان

موجود

ALA-26424

مورتال کامبت ۱۱ (به انگلیسی: Mortal Kombat 11) یک بازی ویدئویی به سبک مبارزه‌ای است که توسط ندررلم استودیوز توسعه یافته و بوسیلهٔ برادران وارنر در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، نینتندو سوئیچ، اکس‌باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه شد. این بازی یازدهمین نسخه اصلی از مجموعه بازی‌های مورتال کامبت و دنبالهٔ مورتال کامبت اکس (۲۰۱۵) به‌شمار می‌رود. اولین پیش‌پرده معرفی بازی در طی مراسم گیم آواردز ۲۰۱۸ رونمایی شد همچنین نسخه نسل نهم این بازی در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۰ برایه پلی استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس و سری اس منتشر شد همچنین نسخه التیمیت این بازی که شامل بخش داستانی جدید و و دو کامبت پک و کارکتر شائوکان در سال ۲۰۲۱ منتشر شد.

شکل دیگری از Spawn توسط McFarlane Toys اعلام شده است. آنها صفحه محصول را برای شکل مقیاس 7 اینچی Spawn (میثاق پروردگار) ارسال کرده اند. این شکل بر اساس پوسته Spawn’s Spawn Curse of Apocalypse Variant از Mortal Kombat 11 ساخته شده است. این شکل شامل یک گرز و یک پایه نمایشگر خواهد بود. هیچ صحبتی در مورد اینکه این یک فروشگاه انحصاری یا انتشار عمومی است. در ژوئن 2021 منتشر خواهد شد. اطلاعات زیر و عکس های جدید بعد از پرش را ببینید.

یکی از ماموران دولت، آل سیمونز توسط افراد خود کشته شد. او که از اعماق جهنم زنده شده است، به عنوان اسپاون جنگجو به زمین باز می گردد و از کوچه های فراموش شده شهر نیویورک محافظت می کند. در حالی که او به دنبال پاسخی در مورد گذشته خود است، اسپاون با نیروهای تاریکی دست و پنجه نرم می کند که او را به زمین بازگردانده اند، با دشمنان مبارزه می کند و متحدان غیرمحتمل را پیدا می کند. همانطور که او یاد می‌گیرد از قدرت‌های خارق‌العاده‌اش استفاده کند، شروع می‌کند به درک کامل آنچه او را برگرداند – و آنچه را که پشت سر گذاشته است. اسپاون اکنون با شرایط مرموزی که هنوز آشکار نشده است، خود را در دنیای مورتال کمبت می بیند. یک چیز واضح است. مبارزه کردن.

وزن 220 گرم
ابعاد 20 سانتیمتر
برند

رده سنی

بالای 10 سال

جنس

PVC, پلاستیک

ارتفاع

18 سانتیمتر

برند

مکفارلین

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اکشن فیگور اسپان مورتال کمبت مدل Mortal Kombat Spawn برند مکفارلین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات برند :