اکشن فیگور شائو خان مورتال کمبت مدل Mortal Kombat Shao Kahn برند مکفارلین

Mortal Kombat 11 – Liu Kang

امتیاز
  • اکشن فیگور Shao Kahn
  • برگرفته از Mortal Kombat 11
  • یک طراحی کاملاً جدید و بینظیر
  • برند همیشه محبوب Mcfarlane
  • ارتفاع محصول 18 سانتیمتر
  • شامل ضمینه، فیگور، پایه، پتک
3,500,000 تومان

ناموجود

به لیست انتظار این محصول بپیوندید تا به محض موجود شدن مطلع شوید

ALA-26449

مورتال کامبت ۱۱ (به انگلیسی: Mortal Kombat 11) یک بازی ویدئویی به سبک مبارزه‌ای است که توسط ندررلم استودیوز توسعه یافته و بوسیلهٔ برادران وارنر در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، نینتندو سوئیچ، اکس‌باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه شد. این بازی یازدهمین نسخه اصلی از مجموعه بازی‌های مورتال کامبت و دنبالهٔ مورتال کامبت اکس (۲۰۱۵) به‌شمار می‌رود. اولین پیش‌پرده معرفی بازی در طی مراسم گیم آواردز ۲۰۱۸ رونمایی شد همچنین نسخه نسل نهم این بازی در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۰ برایه پلی استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس و سری اس منتشر شد همچنین نسخه التیمیت این بازی که شامل بخش داستانی جدید و و دو کامبت پک و کارکتر شائوکان در سال ۲۰۲۱ منتشر شد.

امپراطور دنیای بیرون. برای هزاران سال، شائو کان بر قلمروها تسلط داشت و به سرعت امپراتوری خود را با فتح گسترش داد. اما زمانی که او قصد ادعای Earthrealm را داشت، توسط قوانین Mortal Kombat مسدود شد. شائو کان، دلسرد اما مصمم، پیروزی مطلق را طلب می کند.

شکل فوق العاده با جزئیات 7 اینچی بر اساس امتیاز Mortal Kombatطراحی شده با Ultra Articular با حداکثر 22 قطعه متحرک برای طیف وسیعی از ژست گرفتنشائو کان در پوست پلاتینیوم کان خود همانطور که در مورتال کامبت 11 دیده می شود، حضور داردشامل چکش و پایهشکل در بسته بندی جعبه پنجره با موضوع Mortal Kombat به نمایش گذاشته شده است.

 

وزن 220 گرم
ابعاد 20 سانتیمتر
برند

رده سنی

بالای 10 سال

جنس

PVC, پلاستیک

ارتفاع

18 سانتیمتر

برند

مکفارلین

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اکشن فیگور شائو خان مورتال کمبت مدل Mortal Kombat Shao Kahn برند مکفارلین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات برند :