کوادکوپتر سایما مدل Z5W

Syma Z5W

امتیاز

• دارای ریموت کنترل
• دارای باتری شارژی
• دارای چراغ
• قابلیت چرخش 360 درجه
• دارای دوربین با کیفیت HD
• قابلیت تثبیت ارتفاع
• قابلیت تیکاف و فرود خودکار
• دارای ژیروسکوپ 6 محوره
• دارای بارومتر برا سنجش فشار هوا
• دارای سنسور کم شدن باتری
• اقلام همراه:کابل شارژ، ملخ، دفترچه راهنما
• جنس از مواد درجه یک ABS
• مناسب برای کودکان بالای 8 سال
• ابعاد بسته بندی: 23*29*9 سانتیمتر

3,500,000 تومان

موجود

SBT-PM-33257

شاید در نگاه اول با دیدن ظاهر کوادکوپتر syma Z5W تصور کنید که با یک هلیکوپتر طرف هستید. اما با کمی تمرکز و دقت متوجه می شوید که این نه یک هلیکوپتر است و نه یک کوادکوپتر. مدلی که پیش روی شماست طراحی متفاوتی دارد که می‌توان آن را هلیکوپتر کوادکوپتر syma Z5W نامید. در این صفحه از سایت ایستگاه پرواز قصد داریم تا به بررسی ویژگی های هلیکوپتر syma Z5W بپردازیم.
این محصول دارای چهار موتور است که هر دو عدد آن روی دو بازو قرار دارند . همین موضوع تفاوتی میان کوادکوپتر هایی که قبلاً دیده ایم ایجاد میکند.
مدل بدون دوربین کوادکوپتر قبلاً به عنوان محصول syma Z5 رونمایی و در مورد آن توضیح داده شد. این مدل هم خصوصیات و ویژگیهای تقریبا مشابهی دارند. اما با این تفاوت که دارای دوربین است و قابلیت های مرتبط با دوربین هم به Z5W اضافه شده است.
در تصویر زیر خصوصیات و ویژگی هایی که به رنگ سفید نشان داده شده اند با کوادکوپتر syma Z5 مشترک هستند . خصوصیات و ویژگی هایی که به رنگ قرمز نشان داده شده اند مواردی هستند که در کوادکوپتر syma Z5 می توانید یافت کنید چون دوربین در آن وجود ندارد.
یکی از ویژگی های بارزی که در مدل مشابه بدون دوربین کوادکوپتر هم در مورد آن صحبت شد قابلیت نشست و برخاست خودکار فقط با یک دکمه است. فرقی نمی‌کند که قصد پرواز دارد یا فرود. فقط کافیست دکمه نشست و برخاست خودکار را بزنید تا کوادکوپتر به صورت خودکار این حرکت را برای شما در امنیت کامل انجام دهد. اگر در حال پرواز هستید با فشار دادن دکمه کوادکوپتر به آرامی روی زمین و محل مورد نظر شما می نشیند . اگر در حال نشسته هستید و قصد پرواز دارید با فشار انجام کوادکوپتر به آرامی پرواز می کند و در فاصله یک متری زمین می ایستد تا دستورات جدید را از جانب شما دریافت کند.
استفاده از این دکمه برای پرواز و فرود بسیار ساده است.
پل ارتباطی بین شما به عنوان خلبان و کوادکوپتر ای که در آسمان پرواز می کند در محصول syma Z5W علاوه بر رادیو کنترل میتواند گوشی همراه شما هم باشد. می توانید به راحتی با نصب اپلیکیشن سیما بر روی گوشی خود آن را تبدیل به یک رادیو کنترل برای کوادکوپتر کنید. البته خود من به شخصه قبول دارم که لمس جوی استیک ها و به دست گرفتن رادیوکنترل حس بهتری را برای خلبانی به انسان می‌دهد . اما قابلیت های زیادی روی اپلیکیشن وجود دارد که امکان پیاده‌سازی آن روی رادیو کنترل وجود ندارد. به همین دلیل لزوم استفاده از اپلیکیشن هم به همراه رادیو کنترل نمی توان چشم پوشی کرد.
فرقی ندارد که گوشی همراه شما از سیستم عامل آندروید و ios استفاده می کند. چون برای هردوی اینها اپلیکیشن کارآمد با کیفیت بالا توسط شرکت سیما طراحی شده است.
یکی از مهمترین دلایلی که میتوان تشخیص داد یک خلبان تازه کار است یا یک خلبان حرفه ای امکان پرواز نرم و پایدار آن است. خلبان های مبتدی تسلط کافی و کاملی روی حفظ ارتفاع کوادکوپترها و نحوه کار جوی استیک ها و تغییرات آن روی پرواز ندارند . به همین دلیل باید کوپتری که رادیو کنترل آن به دست یک خلبان مبتدی قرار دارد مدام ارتفاعش تغییر میکند و نمیتواند پرواز نرم و آرامی داشته باشد.
هرچقد که خلبان حرفه ای تر باشد پرواز نرم و آرامتری بدون شکل های ناگهانی مشاهده خواهیم کرد. اما جالب است بدانید که با کوادکوپتر syma Z5W هرچقدر هم که مبتدی و تازه کار باشید تا در پرواز اول خود می توانید مانند حرفه ای ها پرواز کنید. دلیل این موضوع آن است که کوادکوپتر syma Z5W از یک سنسور فشار سنج و بارومتر با دقت بالا استفاده می کند و قابلیت حفظ ارتفاع خودکار را دارد.
فقط کافیست کوادکوپتر را با جوی استیک سمت چپ و با کمک تراتل به سمت بالا حرکت دهید و به ارتفاع مورد نظر خود برسانید. حال کافیست دکمه تثبیت ارتفاع را بزنید تا کوادکوپتر در همان ارتفاعی که وجود دارد نرم آرام قرار بگیرد و شما تصویر برداری خود را انجام دهید.
یکی از قابلیت‌های هم گیری که روی کوادکوپترهای مبتدی قرار می‌گیرد امکان چرخش ۳۶۰ درجه در آسمان است. قابلیت روی کواد کوپتر های حرفه ای تعبیه نمی شود چون معمولاً کاربرانی که یک هلی شات مبتدی خریداری می کنند، از هیجان و مانورهای آن لذت می برند. شرکت های سازنده کوادکوپتر و هلیکوپتر هم به‌خوبی موضوع را می دانند. و با قرار دادن قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه در آسمان و به تمام جهات کاری می‌کند تا این هیجان به خلبان و تماشاچی و همراهان آن منتقل شود.
کافیست زمانی که کوادکوپتر در آسمان قرار دارد و ارتفاع مناسبی از زمین دارد. دکمه چرخش سمت راست چپ جلو و عقب را بزنید تا یک چرخش ۳۶۰ درجه در آسمان مشاهده کنید. به نظر من تماشای تصاویر ضبط شده از کوادکوپتر هم در حالتی که این چرخ ها را به دنبال هم می زند می تواند خالی از لطف نباشد.
کوادکوپتر syma Z5W از یک باتری لیتیوم پلیمری با ولتاژ سه و هفت دهم ولت استفاده می کند که دارای ظرفیت ۵۰۰ میلی آمپری است. این باتری برای شارژ بین ۵۰ تا ۶۰ دقیقه زمان نیاز دارد و با هر بار شارژ بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه قابلیت پرواز برای شما را فراهم می کند. امکان بیان بازه زمانی به این دلیل است که زمان پرواز کوادکوپتر به شدت به نوع پرواز شما و محیطی که در آن پرواز میکنید بستگی دارد. عواملی مانند فشار هوا می توانند زمان پرواز را دچار تغییر کند و هر چقدر مانورهای شما بیشتر شود زمان پرواز کمتری خواهید داشت . چون کوادکوپتر مجبور است انرژی بیشتری برای حرکات نمایشی شما مصرف کنند و باتری آن زودتر تمام می شود.
رادیو کنترل نقش مهمی در کنترل دارد و کاربرپسند بودن آن باعث می شود تا خلبان ارتباط راحت تری با کوادکوپتر بگیرد. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است می بینیم که تعداد دکمه های روی رادیو کنترل چندان زیاد نیست . همین باعث ساده تر شدن کار کنترل می شود. شاید برایتان سوال پیش بیاید که این همه قابلیتی که در مورد آن صحبت شد چگونه مدیریت می‌شود و جواب آن اپلیکیشن کوادکوپتر است. رادیو کنترل وظیفه کنترل دستورات اولیه را دارد . برای اجرای حرکات و قابلیت های اضافه به راحتی می توانید از طریق اپلیکیشن که روی گوشی همراه تان نصب شده است، اقدام کنید.

برند

ریموت کنترل

دارد

دوربین

HD

باتری

قابلیت شارژ

ژیروسکوپ

6 محوره

توضیحات

قابلیت تثبیت ارتفاع، قابلیت تیک آف و فرود خودکار، قابلیت چرخش 360 درجه، مانور بالا، سنسور باتری، سنسور فشار هوا

برند

سایما

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کوادکوپتر سایما مدل Z5W”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

برند Syma  بیش از 10 سال است که یک مبتکر و پیشرو در صنعت تولید پهپادها و کوادکوپترهای کنترل شده رادیویی با کیفیت بالا بوده است. این برند مشهور رویکردی نوآورانه و رویایی برای پیشبرد تجربه پرواز برای بچه ها اتخاذ کرده است.

برند سایما Syma برای داشتن زندگی سرشار از فانتزی های بچه گانه، سرگرمی و همچنین الهام گرفتن از پروازهای جذاب درون ها و کوادکوپترهای با کیفیت بسیاری را تولید کرده است و همین مسئله باعث شده تا این برند به یک تولید کننده مبتکر پیشرو در پهپادها و کوادکوپترها تبدیل شود. محصولات Syma که با تجهیزات پیشرفته تولید و عرضه می شود، کاری می کنند پرواز برای کودکان در تمام سنین آسان شود.

شعار معروف برند سایما (Syma) نیز "آسان پرواز کنید است.

اطلاعات برند :

 

برند Syma  بیش از 10 سال است که یک مبتکر و پیشرو در صنعت تولید پهپادها و کوادکوپترهای کنترل شده رادیویی با کیفیت بالا بوده است. این برند مشهور رویکردی نوآورانه و رویایی برای پیشبرد تجربه پرواز برای بچه ها اتخاذ کرده است.

برند سایما Syma برای داشتن زندگی سرشار از فانتزی های بچه گانه، سرگرمی و همچنین الهام گرفتن از پروازهای جذاب درون ها و کوادکوپترهای با کیفیت بسیاری را تولید کرده است و همین مسئله باعث شده تا این برند به یک تولید کننده مبتکر پیشرو در پهپادها و کوادکوپترها تبدیل شود. محصولات Syma که با تجهیزات پیشرفته تولید و عرضه می شود، کاری می کنند پرواز برای کودکان در تمام سنین آسان شود.

شعار معروف برند سایما (Syma) نیز "آسان پرواز کنید است.