میکروسکوپ نیمه حرفه ای مدل MICRO زوم 1200 برابر کد 2203

microscope science experiment

امتیاز

قابلیت بزرگنمایی تا ۱۲۰۰ برابر _ دارای پایه موبایل برای قرار دادن موبایل در گیره موبایل و ثبت نتیجه بزرگنمایی در موبایل _ دارای چراغ _ دارای فیلترهای رنگی قرمز، زرد، آبی و سبز همچنین لنز شیئی

1,600,000 تومان

ناموجود

به لیست انتظار این محصول بپیوندید تا به محض موجود شدن مطلع شوید

mhm-34635

میکروسکوپ برای همه کودکان جذاب است! نگاهی دقیق تر به هر چیز کوچک یک تجربه یادگیری است. ارگانیسم‌های کوچک و بخش‌های سلولی که با چشم غیرمسلح قابل مشاهده نیستند را مطالعه کنید. ایده آل برای همه دانشمندان کوچک!

این میکروسکوپ می تواند تا 1200 برابر اندازه طبیعی خود را بزرگنمایی کند. جزئیات جالب را بررسی کنید و با استفاده از پایه موبایلی که روی میکروسکوپ نصب می شود، تصویر را در تلفن خود ذخیره کنید.

میکروسکوپ چراغ دار است که نیاز به 2 باتری قلمی 1.5 ولتی دارد که درون جعبه موجود نمی باشد که برای استفاده راحت، علاوه بر تنظیمات نوری استاندارد، تنظیمات نور پس زمینه و روشنایی میکروسکوپ نیز در دسترس است.

میکروسکوپ های کودک تنظیمات مختلفی دارند: میز هدف با قابلیت تنظیم ارتفاع با گیره هایی برای نگه داشتن سینی نمونه همچنین وجود نور پایین و بالا با دکمه روشن/خاموش در پشت میکروسکوپ . وجود فیلترهای رنگی قرمز، زرد، آبی و سبز همچنین لنز شیئی HD.

این میکروسکوپ کودک دارای پایه موبایل بوده که برای مشاهده از طریق دوربین موبایل و در نتیجه گرفتن عکس از نمونه از آن می توان استفاده کرد.

رده سنی

4 سال به بالا

رنگ

جنس

ABS با کیفیت بالا

باتری

۲ عدد باتری قلمی

ابعاد

۲۶ * ۲۸.۵ * ۱۰.۵ سانتی متر

قابلیت ها

قابلیت بزرگنمایی تا ۱۲۰۰ برابر _ دارای پایه موبایل برای قرار دادن موبایل در گیره موبایل و ثبت نتیجه بزرگنمایی در موبایل _ دارای چراغ _ دارای فیلترهای رنگی قرمز، زرد، آبی و سبز همچنین لنز شیئی

اقلام همراه

میکروسکوپ _ ۱۰ سینی خالی آماده سازی _ ۲ عدد سینی آماده سازی _ ذره بین _ ۵ جعبه مختلف برای جمع آوری و نگهداری آماده سازی _ ابزارهای متفرقه _ پایه موبایل

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میکروسکوپ نیمه حرفه ای مدل MICRO زوم 1200 برابر کد 2203”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *