ساختنی مدل ماشین کنترلی طرح پورشه 911 کد 70013

Jack Royal 1:16 Remote Control Super Toy Car Model Building Kit Blocks and Engineering DIY Contsruction Set for Kids Toy Batteries Included 420 Pcs (911z Speedmaster)

امتیاز

1,440,000 تومان

موجود

HR-35471
لگو یا بلوک‌های ساختنی، یک اسباب بازی فکری است که از قطعات کوچک مختلفی تشکیل شده است. با قرار دادن این تکه‌ها کنار یکدیگر، می‌توان شکل‌ها و مدل‌های متنوعی از طرح‌های ساده و ابتدایی تا طرح‌های سخت و پیچیده را ساخت.لگو تاثیر به سزایی در پرورش و تقویت خلاقیت، تخیل و هوش کودکان دارد. این بلوک‌های ساختنی که اغلب با عنوان لگو شناخته می‌شوند، یکی از محبوب‌ترین اسباب‌بازی‌ها در دنیا هستند که نه فقط در بین کودکان، بلکه بین بزرگسالان نیز محبوبیت و جذابیت فراوانی دارند.این محصول از سری لگو ماشین کنترلی ،‌ مدل پورشه از برند PINGAO BLOCKS می‌باشد. این بسته شامل 420 قطعه گوناگون است که پس از ساخت به وسیله‌ی باتری شارژ می‌گردد. با استفاده از دسته‌ی کنترل (Remote Control)، می‌توان ماشین را به حرکت درآورد. همچنین درها، کاپوت و صندوق آن، قابلیت باز و بسته شدن دارند.ابعاد لگو ماشین بعد از ساخت، 24x13x7/2 سانتی متر و ابعاد ریموت کنترل آن 15x11x5 سانتی متر می‌باشد. این لگو برای کودکان، نوجوانان و بزرگ تر ها نیز مناسب است.
رده سنی

6 سال به بالا

جنس

ABS با کیفیت بالا

ابعاد

۲۴۰x۱۳۰x۷۲ میلی‌متر

اقلام همراه

– دارای ۴۲۰ قطعه لگویی – دارای دفترچه راهنما – کابل شارژر USB برای شارژ باتری ماشین – باتری شارژی برای ماشین

سایر توضیحات

– محصولی کاملا متفاوت و خاص با قابلیت های بالا – با یک خرید صاحب دو مدل اسباب بازی شوید چرا که این اسباب بازی هم یک اسباب بازی فکری است وساختنی و هم ماشین کنترلی جذاب میباشد و تاثیر به سزایی در پرورش و تقویت خلاقیت، تخیل و هوش کودکان دارد – قابلیت باز شدن درب‌ها – قابلیت باز شدن صندوق عقب – ظاهر داخلی جذاب – دارای ریموت کنترل دسته خلبانی با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز – محصولی بسیار جدید با طراحی زیبای ماشین پورشه ۹۱۱

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساختنی مدل ماشین کنترلی طرح پورشه 911 کد 70013”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *