ماشین کنترلی شارژی شش چرخ مدل Six-wheel Off-Road 2.4GHz Rock Crawler کد 2260

Six-wheel Off-Road 2.4GHz Rock Crawler

امتیاز
  • قابلیت کنترل از راه دور
  • طراحی زیبا
  • مقاوم در برابر ضربه
  • مقیاس 1:16
  • مقاومت در برابر سقوط و مقاومت در برابر سایش
  • مجهز به شش لاستیک قوی
  • با بدنه قوی و لاستیک های جامد و ضد لغزش
  • دارای تایرهای آفرودی مقاوم در برابر فشار
  • کمک فنر های قوی
  • کنترل از راه دور رادیویی 2.4 گیگاهرتزی
  • قابلیت حرکت به سوی جهات مختلف
  • حرکت به جلو و عقب / چپ و راست
2,090,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

به لیست انتظار این محصول بپیوندید تا به محض موجود شدن مطلع شوید

HR-35619

اسباب بازی ماشین کنترلی شارژی شش چرخ مدل Six-wheel Off-Road 2.4GHz Rock Crawler مقیاس 1:16_اسباب بازی ماشین کنترلی

ماشین کنترلی طرفداران بسیار زیادی دارند و می توان گفت هر پسر بچه ای حداقل داشتن یکی از انواع این اسباب بازی پسرانه را تجربه کرده است و از داشتن سایر مدل های آن سیر نخواهد شد. ماشین های کنترلی به لحاظ طرح و جزئیات ساخت داره طیف تنوع بسیار وسیعی هستند که همین امر باعث شده تا محدوده قیمتی بسیار گسترده ای داشته باشند.

بازی با ماشین کنترلی از راه دور می تواند اثرات متعددی بر رشد کودک داشته باشد. برخی از اثرات بالقوه ماشین کنترلی به عنوان اسباب بازی پسرانه عبارتند از: مهارت های حرکتی ظریف وهماهنگی دقیق دست و چشم ، مهارت حل مسئله به اینصورت که کودکان در حین بازی با ماشین کنترلی، اغلب مجبورند از موانع عبور کنند یا مسیر ایجاد کنند واین می تواند توانایی حل مسئله آنها را افزایش دهد ، مهارت های اجتماعی و تعاملی با دوستان حین بازی ، خلق داستان و سناریو در حین بازی با ماشین کنترلی ، تقویت تمرکزو توجه بر حرکات ماشین و کنترل آن ، تمرین صبر و استقامت برای تسلط بر برخی حرکات یا غلبه بر موانع و در نهایت کمک به رشد فیزیکی کودک …

به طور کلی، بازی با اسباب بازی پسرانه از جمله ماشین کنترلی می تواند تاثیر مثبتی بر رشد شناختی، فیزیکی و اجتماعی کودک داشته باشد ؛ مهارت های مختلف لازم برای رشد آنها را ارتقا می دهد و در عین حال یک تجربه بازی لذت بخش و جذاب را ارائه می دهد.

مقیاس و اندازه این ماشین کنترلی 1:16 می‌باشد که استاندارد تمام ماشین‌های جاده خراب کن است. فرکانس فرستنده و ریموت کنترل این ماشین از تکنولوژی قدرتمند با برد 2.4 گیگاهرتز است. همچنین این ماشین به قابلیت‌هایی مثل سیستم ضد شوک و ضربه‌گیر که در بدنه آن بکار رفته است، شش چرخ انعطاف‌پذیر و قدرتمند و جاده خراب کن، بدنه باقابلیت ضد آب که هیچ آسیبی نه به بدنه و قطعات داخلی وارد می‌کند.

این ماشین قابلیت این را دارد که با شش چرخ قوی ، خود را از روی هر سطحی بالا بکشد.با توجه به طراحی قابل تنظیم و بادوام و فرمان انعطاف‌پذیر این ماشین، می‌توانید از رانندگی فوق‌ العاده خود در زمان مسابقه لذت ببرید. همچنین می‌توانید با هر سرعتی که دوست دارید چه آرام و چه سریع از هر راهی و هر موانعی بدون توقف عبور کنید و به مسابقه و رانندگی خود بپردازید.

رده سنی

6 سال به بالا

جنس

ABS با کیفیت بالا

رنگ

ابعاد

۳۶ * ۱۸ * ۱۵.۵ سانتی متر

باتری

۷.۴ ولت ۱۵۰۰ میلی امپر

محدوده ی برد ریموت کنترل :

70 متر

قابلیت ها :

ماشین کنترلی _ ریموت کنترل _ باتری قابل شارژ _ شارژر _ کابل شارژر

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماشین کنترلی شارژی شش چرخ مدل Six-wheel Off-Road 2.4GHz Rock Crawler کد 2260”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط