ست اسباب بازی آشپزخانه مدل Talented Chef مدل 922/125

Talented Chef Kitchen Play Set Plastic Kids Kitchen for 3+ years 72pcs

امتیاز
  • پرورش خلاقیت و تخیل کودک
  • کسب مهارت های اجتماعی و عاطفی
  • دارای همه لوازم داخل عکس
  • رده سنی : +3 سال
  • ▪️دارای سینک قابل شستشو میوه و ظروف…
  • 67 قطعه
  • محتویات ارسالی اسباب بازی کاملا با تصویر محصول یکسان میباشد.
  • تولید کننده : KITCHEN PLAY
  • 72.5x33x61 سانتیمتر

3,240,000 تومان

موجود

HR-35983

ست اسباب بازی آشپزخانه مدل Talented Chef مدل 922/125

۱) اجاق گاز(مشعل) با جلوه های نور و صدا: سطح پخت و پز بسیار شبیه به سطح واقعی است: این یک تقلید واقع بینانه از مشعل های سنتی یا اجاق گاز است. ۴ کنترل دستی در جلوی آن قرار دارد. مشعل ها تمام جلوه های نوری و صوتی ذاتی یک اجاق گاز واقعی را دارند، از جمله صداهای جوشاندن آب و صدای سوزش روغن.

۲) مشعل با اثربخار سرد. ۱۰-۲۰ میلی لیتر آب را می توان در سوراخ مخصوص روی مشعل سمت چپ ریخت که هنگام روشن شدن، یک اثر غیرمعمول از بخار سرد ایجاد می شود – درست مانند یک آشپزخانه واقعی، بخار کاملا بی خطر است، دمای هوای اطراف را دارد. یک وعده آب برای مدت طولانی کافی است. هنگام ریختن آب، مراقب باشید که سرریز نشود

۳) مشعل با اثر حباب های جادویی: روی مشعل سمت راست، می توانید یک ظرف مخصوص نصب کنید – یک قابلمه شفاف برای آب جوش قابلمه دارای برای ایجاد جلوه جوش است: وقتی این مشعل روشن می شود حباب های جادویی در آب ظاهر می شود و مانند یک سوپ در حال جوش واقعی شروع به غرغر کردن می کند! مشعل دارای نشانگر نور آتش سوزان و جلوه صوتی جوش و غرغر است.

۴) شیر آب با پمپ برقی. در طول بازی، شما واقعا می توانید ظروف، سرو اقلام و محصولات مجموعه را بشویید: فقط ۱ لیوان آب در سینک بریزید، دسته شیر را بچرخانید – آب از آن شروع به جاری شدن می کند. آب را می توان در یک قابلمه یا یک لیوان از مجموعه لوازم جانبی متصل شده ریخت.

۵) هود با بلوک نور و موسیقی. دستگاه استخراج نور و موسیقی تقلیدی از صدای موتور تصفیه هوای واقعی آشپزخانه است. بر روی آن می توانید چندین آهنگ کودکانه و ملودی های خنده دار را با نور پس زمینه چند رنگ همزمان روشن کنید.

۶) ۲ سینی نگهداری. ۲ سینی کشویی بالای هر دو فر فضای کار این مدل آشپزخانه را بسیار گسترش می دهد. سینی ها از پلاستیک شفاف ساخته شده اند و دسته های راحت و بزرگی دارند. در این سینی ها می توانید تمام میوه ها و سبزیجات ست را قرار دهید.

۷) تخته گچی. یک تخته گچی کوچک اما مفید به شما این امکان را می دهد که منوی امروز یا هزینه غذاهای سرو شده را یادداشت کنید. و اگر کودک هنوز نمی تواند بخواند یا بنویسد، می تواند به سادگی … آنها را بکشد.

۸) رومیزی دوتایی. یک میز کار بزرگ دوتایی دسترسی راحت به آشپزخانه را از دو طرف فراهم می کند: در سمت چپ به اجاق گاز، در سمت راست – به سینک. بین سینک و بلوک مشعل یک میز کار وجود دارد – مکانی برای پردازش مواد غذایی، آماده سازی اولیه ظروف و سرو آنها. دو سرآشپز کوچک می توانند همزمان با آشپزخانه بازی کنند!

۹) بوفه با در. پیشخوان پشتی بلند از یک کمد بزرگ آشپزخانه تقلید می کند. هر دو کابینت دارای درهای نیمه شفاف لولایی هستند. در زیر نیم طبقه مرکزی با یک هود مکانی برای اتصال تخته سیاه و سه قلاب برای لوازم آشپزخانه – یک چاقو، یک ملاقه و یک قاشق اسپاگتی وجود دارد. در کمدها می توانید کارد و چنگال، شیشه و بسته های غذا را قرار دهید.

۱۰) ساعت تنظیم زمان آشپزی این ساعت دارای عقربه های متحرک واقعی و صفحه کلاسیک است. با کمک آنها می توانید زمان را تنظیم کنید، دوره پخت و پز و ساعات غذا خوردن را کنترل کنید. در طول بازی، کودک شما می‌تواند مهارت‌های اولیه تعیین زمان را با استفاده از صفحه این ساعت به دست آورد و تثبیت کند

۱۱) مجموعه ای از لوازم جانبی. مجموعه کامل لوازم آشپزخانه در بسته بندی موجود است، یک قابلمه، یک بخار پز و یک ماهیتابه برای پخت و پز، درب برای آنها، یک بطری برای شیر، یک بشقاب و کارد و چنگال وجود دارد. و همچنین محصولات متنوعی وجود دارد که یک سرآشپز جوان می تواند غذاهای زیادی را از آنها تهیه کند. شما نیازی به خرید چیزی ندارید! ترکیب آشپزخانه: یک پایه با دو اجاق گاز و یک قفسه، یک کانتر با اجاق گاز و یک سینک، یک پیشخوان با یک کمد و یک هود

رده سنی

3 سال به بالا

جنس

ABS با کیفیت بالا

ابعاد

72.5x33x61 سانتیمتر

وزن

433 گرم

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست اسباب بازی آشپزخانه مدل Talented Chef مدل 922/125”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *