تفنگ و ماشین کنترلی اسباب بازی دوکاره REMOTE CAR CAN K15 کد K15

Gun Launcher Car 2 in 1 Remotely Operated Foam Discs White

امتیاز
  • تفنگ با قابلیت تبدیل به ماشین
  • تفنگ با کنترل از راه دور
  • جنس پلاستیک با کیفیت
  • منبع تغذیه دو باتری قلمی 1.5 ولت نوع AA برای کنترل
  • قابلیت پرتاب تیر فوم نر
  • دارای دسته حمل برای ماشین
  • برد کنترل حدود ۲۰ متر
  • طول تفنگ با اتصالات کامل 44x16x23 سانتی متر
  • تفنگ کنترل 16x8x16 سانتی متر
  • تفنگ ماشین 32x18x20.5 سانتی متر
  • توصیه شده برای کودکان ۶ سال به بالا

2,450,000 تومان

موجود

ARD-36277

تفنگ تبدیل شونده مدل K15 از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم تشکیل شده است و مواد اولیه آن کاملا مرغوب و فاقد هرگونه مواد مضر و شیمیایی برای سلامتی کودکان شما است. این تفنگ دارای قطعاتی جدا شونده است که امکان تبدیل شدن به ماشین را فراهم می کنند.تفنگ دارای یک قنداق با ماشه شلیک است که 44 سانتی متر طول داشته و ارتفاع آن 23 سانتی متر است. قابلیت پرتاب تیر از دیگری ویژگی های این اسباب بازی است. نوع تیر های قابل پرتاب از جنس فوم نرم هستند و ظاهری گرد مانند دارند و البته بی خطر و ایمن می باشند. در حالت دوم بازی با این اسباب بازی تفنگ از دسته جدا شده و تبدیل به یک ماشین کنترلی چهار چرخ زیبا با طول 32 سانتی متر، عرض 18 سانتی متر و ارتفاع 20.5 سانتی متر می شود. قسمتی از این اسباب بازی پس از تبدیل شدن به ماشین تبدیل به یک ریموت کنترل بی سیم با چندین کلید مختلف می شود.

کنترل ماشین دارای کلید های مختلف است که هدایت اسباب بازی را بر عهده دارند. ماشه برای حرکت به جلو و عقب، حرکت چپ و راست نیز با یک دسته گرد انجام می شود و دارای کلید روشن خاموش است. برای اتصال به ماشین باید از پیم سر کنترل استفاده کرد.با این کنترل می توان ماشین را به اطراف و جلو و عقب هدایت کرد و به شلیک گلوله ها پرداخت.قابلیت تبدیل به حالت کنترلی از ویژگی های خاص این اسباب بازی است.تفنگ تبدیل شونده مدل K15 یک محصول مناسب برای رده سنی 6 سال به بالا و کودکان علاقه مند به محصولات جنگی است.

رده سنی

6 سال به بالا

جنس

ABS با کیفیت بالا

رنگ

ابعاد

۵۵۰x۲۰۰x۲۵۰ میلی‌متر

توضیحات

خصوصیات : دارای ریموت هوشمند برای کنترل ربات کنترل تا حدود ۲۰ متر باتری لیتیوم یون ۳.۷ ولت ۶۰۰ میلی آمپر زمان شارژ : حدود ۴ ساعت زمان بازی : حدود ۳۵ دقیقه باتری ریموت : AA (۲ عدد قلمی )که دربسته بندی موجود نیست

سایر توضیحات

تفنگ تبدیل شونده مدل K۱۵ از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم تشکیل شده است و مواد اولیه آن کاملا مرغوب و فاقد هرگونه مواد مضر و شیمیایی برای سلامتی کودکان شما است. این تفنگ دارای قطعاتی جدا شونده است که امکان تبدیل شدن به ماشین را فراهم می کنند.تفنگ دارای یک قنداق با ماشه شلیک است که ۴۴ سانتی متر طول داشته و ارتفاع آن ۲۳ سانتی متر است. قابلیت پرتاب تیر از دیگری ویژگی های این اسباب بازی است. نوع تیر های قابل پرتاب از جنس فوم نرم هستند و ظاهری گرد مانند دارند و البته بی خطر و ایمن می باشند. در حالت دوم بازی با این اسباب بازی تفنگ از دسته جدا شده و تبدیل به یک ماشین کنترلی چهار چرخ زیبا با طول ۳۲ سانتی متر، عرض ۱۸ سانتی متر و ارتفاع ۲۰.۵ سانتی متر می شود. قسمتی از این اسباب بازی پس از تبدیل شدن به ماشین تبدیل به یک ریموت کنترل بی سیم با چندین کلید مختلف می شود. کنترل ماشین دارای کلید های مختلف است که هدایت اسباب بازی را بر عهده دارند. ماشه برای حرکت به جلو و عقب، حرکت چپ و راست نیز با یک دسته گرد انجام می شود و دارای کلید روشن خاموش است. برای اتصال به ماشین باید از پیم سر کنترل استفاده کرد.با این کنترل می توان ماشین را به اطراف و جلو و عقب هدایت کرد و به شلیک گلوله ها پرداخت.قابلیت تبدیل به حالت کنترلی از ویژگی های خاص این اسباب بازی است.تفنگ تبدیل شونده مدل K۱۵ یک محصول مناسب برای رده سنی ۶ سال به بالا و کودکان علاقه مند به محصولات جنگی است.

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تفنگ و ماشین کنترلی اسباب بازی دوکاره REMOTE CAR CAN K15 کد K15”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *