ست جاز درام همراه با صندلی ۶ تکه کد 586/335

Noaideoi Kids Drum Set Toddler Jazz Drum Set 10 Pieces Toy 5 Drums with Stool Pedal Percussion

امتیاز

خصوصیات اسباب بازی ست جاز درام ۶ تکه

  • دارای ۵ تکه درام و یک صندلی به همراه دو دسته پلاستیکی جهت نواختن
  • مناسب برای کودکان بالای ۳ سال
  • طراحی زیبا و رنگارنگ
  • تشویق کودک به جنب و جوش و حرکت دست ها
  • جنس از پلاستیک محکم و بادوام و مواد بهداشتی و ایمن (ABS)
  • ابعاد محصول: 54 در 54 سانتی متر
  • ابعاد صندلی: 20 در 19 سانتیمتر
  • قطر درام بزرگ 30 سانتیمتر
  • قطر درام های کوچک: 13.5 سانتیمتر
شامل ۵ تکه طبل و یک صندلی می باشد، همچنین دو دسته پلاستیکی جهت نواختن در بسته موجود است. این محصول در بسته بندی شیکی عرضه می شود و نیاز به مونتاژ دارد. البته سر هم کردن آن بسیار راحت است.

1,640,000 تومان

موجود

HR-36755

Details about  Random Set Mini Jazz Drum

اسباب بازی ست جاز درام شامل 4 تکه درام، یک سنج و یک صندلی می باشد، همچنین دو دسته پلاستیکی جهت نواختن در بسته موجود است. این محصول در بسته بندی شیکی عرضه می شود و نیاز به مونتاژ دارد. البته سر هم کردن آن بسیار راحت بوده و مراحل آن در زیر بسته توضیح داده شده است.

اسباب بازی ست جاز درام کودک برای کودکان بالای ۳ سال بسیار مناسب می باشد. موسیقی نوازش روح است و آموزش آن از کودکی علاه بر داشتن جنبه های سرگرمی برای علاقه مندان به یادگیری موسیقی بهترین سن از سنین پایین می باشد.

این اسباب بازی فوق العاده دارای طراحی زیبا و رنگ بندی شاد و مهیج برای کودک است که برای روحیه او بسیار موثر است. همچنین ابزار مناسبی برای سرگرمی کودک می باشد. کودک در حین بازی با طبل اسباب بازی، مهارت شنوایی خود را نیز تقویت می کند.

موسیقی تاثیر زیادی در پرورش هوش کودک و همچنین سلولهای خاکستری مغز دارد. تحقیقات نشان داده است در صورتی که فراگیری موسیقی از کودکی آغاز شود باعث می شود مغز قوه تجزیه و تحلیل بیشتری پیدا کند و وقتی کودک بزرگ شود جز افرادی می شود که سرعت تصمیم گیری و درکشان از محیط اطراف و وقایع آن بسیار بالاست.

این طبل زیبا یکی از آلات موسیقی است که مورد علاقه همه کودکان است و بازی با آن برای کودک لذت دارد. ست جاز درام  برای کودکان یک اسباب بازی نیست بلکه وسیله ای است که بتوانند احساسات خود را با آن بیان کنند.

رده سنی

3 سال به بالا

جنس

ABS با کیفیت بالا

وزن

1000 گرم

سایر توضیحات

شامل ۵ تکه طبل و یک صندلی می باشد، همچنین دو دسته پلاستیکی جهت نواختن در بسته موجود است. این محصول در بسته بندی شیکی عرضه می شود و نیاز به مونتاژ دارد. البته سر هم کردن آن بسیار راحت است.

ابعاد بسته بندی

27*35*36 سانتیمتر

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست جاز درام همراه با صندلی ۶ تکه کد 586/335”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *