ساختنی مدل Justice Magician کد 60136

امتیاز

این لگو جذاب و جدید از سری هری پاتر میباشد و دارای ۲۸۸ قطعه و ۴ مینی فیگور است و قطعات ان از کیفیت بالایی برخور دار است

uni-38327

ساختنی هری پاتر موضوع این لگو در مورد کتاب و فیلم اول می باشد در جایی که در آموزش جارو سواری دست نویل می شکند و دراکو مالفوی  همکلاسی خود نویل لانگ باتم را مسخره می کند این لگو دارای 288 قطعه می باشد

لگو هری پاتر اولین درس پرواز

لگو هری پاتر اولین درس پرواز

هَری جِیمز پاتِر نام پسر یازده ساله‌ای به نام هری پاتر است که در نوزادی مادر و پدر خود را از دست می‌دهد. مجموعه هری پاتر نوشته جوآن کتلین رولینگ، نویسنده بریتانیایی است. توانایی جادوگری هری پاتر ذاتی است و کودکانی مانند او برای آموزش در دنیای جادوگری به مدرسه‌ای بنام هاگوارتز دعوت می‌شوند. برای دعوت شدن به این مدرسه، هر دانش آموز نامه ای دریافت می کند که در آن لیست موارد مورد نیاز و وسایل قابل خرید که از بازار جادوگرها باید تهیه کنند وجود دارد. به علاوه بلیط قطار در سکوی ¾۹ که با آن به هاگوارتز سفر می‌کنند.

هری به عنوان دانش آموز وارد مدرسه سحر و جادوگری هاگوارتز می‌شود. دوستان او هرماینی گرنجر و رون ویزلی هستند و همگی در یک گروه قرار می گیرند و اتفاقات داستان از آنجا شروع می‌شود. در دنیای هری پاتر همه چیز عجیب است. حتی شکلاتهایی که هر کدومش یه طعم داره و اگر خیلی بد شانس باشید احتمال اینکه بدترین طعم موجود روی کره زمین نصیب شما شه خیلی زیاده. بخش اصلی داستان پیرامون تلاش و مبارزه هری برای غلبه بر جادوگر سیاه، لرد ولدمورت است، که هدفش سرکوب کردن افراد غیرجادوگر، تحت فرمان درآوردن دنیای جادوگران و نابود کردن همه کسانی است که در مقابل او ایستاده‌اند.

  •  کد کالا : 60136
  •  سری : هری پاتر
  •  نوع لگو : پسرانه دخترانه
  •  تعداد قطعات : 288 قطعه
  •   تعداد آدمک : ۳ عدد
  •  مناسب برای سن : بالای ۶ سال
  •  کیفیت : عالی
رده سنی

6 سال به بالا

جنس

ABS با کیفیت بالا

ابعاد

۲۵۰x۱۵۰x۱۸۰ میلی‌متر

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساختنی مدل Justice Magician کد 60136”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *