ماکت موتور هوندا Honda 50 مقیاس 1/10

BUNZY Store Honda - Jh70 Motorcycle Toy - Pull Back

امتیاز

【اسباب بازی موتور سیکلت را به عقب بکشید】بدون نیاز به باتری، فقط آن را به عقب بکشید، سپس دست خود را رها کنید، ماشین دایناسور می تواند مسافت طولانی را بدود. اسباب‌بازی‌های پسران 3 تا 8 ساله، اسباب‌بازی‌ها برای مهمانی‌ها و بازی بچه‌ها سرگرم‌کننده هستند. اسباب بازی های بسیار جذاب برای کودکان نوپا برای هدیه اسباب بازی های کریسمس

【اسباب بازی های ایمن برای کودکان】این اسباب بازی های موتورسیکلت کششی از پلاستیک و آلیاژ ABS با کیفیت بالا، ایمن و 100% غیرسمی ساخته شده است. چرخ های لاستیکی با کیفیت بالا، ضد لغزش، مقاوم در برابر ضربه، چسبندگی قوی. ساخته شده با لاستیک های لاستیکی واقعی می تواند به طور موثر نیروی ضربه را کاهش دهد.

【اسباب بازی های عالی برای پسران 3 تا 8 ساله】 بازی با این اسباب بازی موتور سیکلت می تواند هماهنگی دست و چشم و درک حسی کودک را تقویت کند. صدای موتور سیکلت بچه ها را دوست دارد، می تواند در سنین پایین همبازی بچه ها شود و آنها را بیشتر علاقه مند کند.

【اندازه عالی برای دست‌های کوچک】 اسباب‌بازی‌های مینی موتورسیکلت اسباب‌بازی‌های پسر نوپا طراحی شده برای دست‌های کوچک کودکان 3 تا 9 ساله برای گرفتن و فشار دادن، بسیار مفید برای حمل هر کجا که می‌روید، نه خیلی بزرگ یا کوچک

 

1,200,000 تومان

موجود در انبار

HR-39333

ویژگی های محصول: مدل بسیار دقیق موتورسیکلت تمام. این ماکت زیبای دوچرخه در مقیاس 1:12 مملو از ویژگی‌های معتبری است که آن را شبیه تصویر اصلی دوچرخه می‌کند. از لوله اگزوز تا فرمان، تمام جزئیات با دقت بازسازی شده اند تا این مدل واقعاً چشمگیر شود. استفاده: جعبه بیرونی آن را باز کنید، سپس از لذت بازی با ماشین اسباب بازی صحنه استفاده کنید: مجموعه، دکوراسیون، هدایا، اسباب بازی ها. در این مدل همه چیز مانند اصلی است. این یک مدل ثابت و بدون کنترل از راه دور است. بیشتر به عنوان جواهرات یا کلکسیون استفاده می شود. یادآوری گرم: گنجاندن قطعات کوچک یک خطر خفگی است. توصیه می شود از کودکان بالای 3 سال استفاده شود و یا با بزرگسالان باید برای نظارت و راهنمایی حضور داشته باشند.

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماکت موتور هوندا Honda 50 مقیاس 1/10”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط